L'in-game també es va utilitzar molt. És una tècnica semblant a l'advergame però aquesta està menys relacionada anb el joc en sí. Són pancartes de la marca que estan dintre del joc. El in-game es va utilitzar anteriorment a l'advergame. Cada cop s'ha anat utilitzant menys perquè les empreses s'adonaven que la gent quan jugava no es fixava en les pancartes ni en la seva marca. Llavors les empreses, en aquest cas Anthony Giallourakis, va inventar l'advergame, una tècnica més eficaç, però, com tot, més cara. L'in-game, llavors, es va oblidar. Però no del tot perquè les empreses amb un presupost més baix seguien utilitzant aquesta tècnica, ja que l'altra no se la podien permetre. Però per a les empreses grans, com McDonalds, va ser un gran avenç i va contribuir molt en la venta dels productes.
IN-GAME
Fiexeu-vos en els in-games que hi ha en aquest vídeo d'una web de videojocs.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada